• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71694
+
-

نقص فنی عامل آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس  در محور جیرفت به جبالبارز

یک دستگاه اتوبوس در خروجی تونلِ آذر در محور جیرفت به جبالبارز آتش گرفت که ۲۵ نفر مسافر آن به موقع از اتوبوس خارج شدند و جان سالم به در بردند. 

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت به ایرنا گفت: شبانگاه گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل ۲۵ نفر مسافر در خروجی تونل آذر در محور جبالبارز جیرفت به علت نقص فنی دچار حریق شد. 

 «اکبر سلیمانی» افرود: این اتوبوس که از مبدأ بندرعباس به زاهدان از مسیر جیرفت - جبالبارز در حال حرکت بود پس از خروج از تونل آذر دچار آتش‌سوزی از ناحیه جلوی اتوبوس شد. 

وی ادامه داد: به علت شدت آتش‌سوزی مسافران و راننده، اتوبوس را ترک کردند و این اتوبوس به طور کامل در آتش سوخت. 

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت گفت: آتش‌سوزی این اتوبوس ولوو از قسمت جلو و محل باطری رخ داده است که نظریه کارشناسان به زودی اعلام خواهد شد. 

سلیمانی افزود: به محض اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان، گشت راهداری به محل اعزام شد و یک لاین از جاده توسط گریدر راهداری از ضایعات آتش‌سوزی پاک‌سازی شد. 
وی گفت: در حال حاظر مسیر از هر 2 لاین باز و تردد روان است. 

سلیمانی از مدیران فنی شرکت‌های حمل‌و‌نقل مسافر خواست قبل از حرکت وسایل نقلیه عمومی با حساسیت ویژه موارد فنی را به‌ویژه در اتوبوس‌ها چک و سپس اجازه حرکت آن‌ها را صادر کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید